Billetter til 2020 - hvad sker der med dem?
Har du købt din billet via Ticketmaster og har du valgt at beholde din billet fra 2020 og overføre den til 2021, kan du finde en oversigt over, hvornår din billet gælder til her.
Har du købt din billet via et andet salgsted, vil vi bede dig kontakte dem, som du har købt billetten af. De vil kunne fortælle dig, om billetten bliver refunderet eller flyttet.
Hvor lang tid varer forestillingen?
Forestillingen varer ca. 2 ½ timer inklusiv pause.
Hvordan får jeg mine billetter?
Du kan bestille dine billetter online døgnet rundt via Ticketmaster.dk.
Du kan også bestille dine billetter telefonisk på 40 30 01 02 hver dag ml. kl. 11:00-17:00 fra den 15. marts 2021. Har du bestilt billetter telefonisk, skal disse afhentes i vores billetsalg senest 30 min. før forestillingens start.
Billetter købt online bliver sendt til din e-mail og skal blot printes ud og vises ved indgangen til teltet.
Kan jeg få rabat?
Ja. Vi tilbyder en progressiv rabatordning ved køb af min. 25 billetter. Køb flere og spar mere! Læs mere under virksomheder, events og grupperabat.
Dersom du ønsker at købe billet gennem en rabatordning, skal billetten bestilles ved at ringe til salgschef Carsten Mærsk på tlf. 20 48 65 83. Rabatter kan ikke indløses online.
Udsolgt! Hvad gør jeg?
Viser Ticketmaster ved dit online billetkøb 'Få eller ingen ledige billetter', kan billetter bestilles via vores billettelefon på 40 30 01 02 i stedet. Står der derimod at forestillingen er 'Udsolgt', er der ingen ledige billetter til forestillingen.
Hvordan er parkeringsmulighederne?
Dette varierer. Der er ikke altid tildelt parkeringspladser fra kommunens side, men ofte er det muligt at parkere langs vejene. Hold dog øje med skiltningen.
Kan jeg betale med kort?
Du kan betale med kort både på billetkontoret og i boderne.
I boderne er det dog en klar fordel at have kontanter med, da det vil gøre ekspeditionstiden hurtigere. Bemærk venligst at hvis børnene skal ride på en pony, prøve rutchebanen, købe lyssværd eller far og mor skal have kaffe, så tager vi ikke imod kort disse steder.
Hvad hvis jeg kommer i kørestol?
Kørestolsbrugere kan kun placeres på 3. række i logen. Billetprisen for kørestolsbrugere på 3. række i logen er 190 kr. Evt. ledsager er gratis mod fremvisning af gyldigt ledsagerkort, ellers er den normale billetpris 280 kr. Vores servicepersonale står altid parat til at hjælpe jer til rette i teltet. For at benytte denne ordning skal du kontakte vores billetkontor ved at udfylde formularen på denne side.
Fra den 15. marts 2021 kan du også ringe ind og bestille på tlf. 40 30 01 02 (åben dagligt mellem 11.00 - 17.00).
På pladsen rummer vores faciliteter også handicap-toilet.
Kan jeg benytte ledsagerkort?
Ja. Handicappede kan gratis medtage en ledsager i cirkus, hvis denne har et gyldigt ledsagerkort udstedt af Danske Handicaporganisationers Brugerservice. Læs mere herom. Du reserverer ledsagerbilletten ved at udfylde formularen på denne side. Billetten kan dermed ikke købes direkte gennem Ticketmaster.
Fra den 15. marts 2021 kan du også ringe til billetkontoret og bestille din ledsagerbillet på tlf. 40 30 01 02.
Må jeg gå ind på pladsen og se dyrene?
Du er altid velkommen til at besøge os på vores udendørsarealer og se på dyrene. Vi henstiller til, at dyrene ikke fodres.
Må jeg medbringe min egen mad og drikke?
Vi ser gerne, at vores cirkusgæster benytter boderne i forteltet. De byder på et stort udvalg af slik, popcorn, fastfood og drikkevarer, som kan nydes både før og under forestillingen.
Er der koldt eller varmt i teltet?
Vi opfordrer alle til at klæde sig på efter vejret. Er vejret koldt udenfor, bliver cirkusteltet dog behageligt opvarmet med varmekanoner. Er det sol og sommer og varmt i vejret udenfor, bliver det nederste sejl af siden på teltet ofte taget af, så der kan strømme frisk og kølig luft ind i teltet.